kahrolsunDunya hangi baharatları katıyosunuz. ben cok az kekik katıyorum baska bisey katmam. annem sürekli acıya alıştır diyor ama kekik atarken bile azıcık atıyorum sizler napiyosunuz nelere hangi baharatları atarsınız
Deletedmom_112 kahrolsunDunya o zamanlar kekik kimyon nane veriyordum, 14 ay civarında bir gün acılı lahmacuna saldırıp deli gibi yiyince acı da vermeye başladım
pasaklisinkukuli kahrolsunDunya kşmuon nane kekik tarcın kv yaponca o pul biber ve karsbiberde koyuyo onlarıda yemiş oluyor
kahrolsunDunya Deletedmom_112 oy masallah benimki bazen yeyince acı o yemegi bidaha yemiyor sevmiyor demekki bende hic katmam acı
Melek34011 kahrolsunDunya ben 6. Ayından beri tarçın veriliyor diye biliyorum onu da bir araştırın dilerseniz
Marbling35 kahrolsunDunya ek gidaya basladigindan beri tarçın veriyorum 15 aylik suan azicik tuz pul biber kimyon nane kekik hepsini veririm ama tirnak ucu kadar cunku bebegim cok sık tuvalete ciksr gunde 3 4 kere yani pisik oluyo cok kullandigimda
Marbling35 kahrolsunDunya yulafi cok seviyo suda pisirip muz tarcin birazda pekmez yapip kahvalti öğünü olarak veriyorum yada muhallebi yapiosam da koyuyorum ama yulafla ilk denedigimde asureyi andiran bi tadi vardi
Damlanurrr kahrolsunDunya kimyon nane kekik tuz toz kirmizi biber tatlı olan biz ne yapıyorsak artık o da yiyor 20 aylık
birinsan14 kahrolsunDunya normalde siz ne yiyorsanız ona göre atın. Biz acılı yeriz normalde ondan parmak ucuyla hatta acılık bile vermeyecek şekilde başlayıp arttırmıştım. Ben hamur işi yapıyorsam çörek otu susam mutlaka atarım. Tatlıya hindistan cevizi tarçın atarım. Tuz karabiber hep koyarım zaten. Acıyı az atıyorum işte tabağımıza atıyoruz daha çok
kahrolsunDunya birinsan14 evet bizde öyle tabagimiza atariz acıyı ama annem sürekli onlara da ver diyo ama cocuklarda yemiyo