nergiz4155 peki bu şekilde yatırdığınızda ağlamıyor mu? Bebeğim küçük 3 ay 12 günlük, kucakta yatar şekilde totoya pat pat yaparak uyuyor. Yatakta sakinleştirerek uyutmayı denedim, çok fazla ağlıyor en sonunda dayanamayıp alıyorum. 4.ayda uyku eğitimi verilir diyorlar ama bilemedim denemeyeyim mi simdi bosuna?