MayneymisAltintop Dunyamsensn2008 şey yapabilirsiniz taze vermek isterseniz. Sarımsak rendesiyle rendeleyin. Ben bademi az aldığım için mamasına bazen 2-3 tane sarımsak rendesiyle rendeliyorum incecik oluyor. Cevizde yapmıştım
Aselim38 mummy evet yaklaşık 10 15 tane çekiyorum kavanoza koyuyorum kahvaltilarina yada muhallebisine katiyorum
Deniz34 Dunyamsensn2008 bebeğiniZin metabolizması hazır değil sanırım o yüzden parçalamadan olduğu gibi çıkarıyor
Hohomoromu Deniz34 bazı besinleri belli bı yasa kadar sindirilmez canım oyızden oldugu gibi cıkar normal bı durum yani arpa sehriyede oyledır mesela 1bucuk 2 yaslarnda arpa sehrıye sındırılmedn kaka da gorebılırsnz cok normal
Minikurabiye Deniz34 9 aylık bebeğim var ne versem aynı çıkıyor kakasında o zaman bizimki hiç hazır değil mi ek gıdaya ve yediği hiçbir şey yaramıyor mu sadece bilgi edinmek için sordum
Hohomoromu Dunyamsensn2008 bebekler cocklar belli bi yasa kadar bazı besinleri sindiremedn kakalarnda oldugu gibi çıkar ama korkmayın garip bi durum değil yani hepsi oyle fazla ezersenz kakada fazla belli olmaz sadece okadar normal bı durum yanı
Sibel4264 Hohomoromu peki sindirememesi demek acaba içeriğindeki vitaminleri alamaması mı demek oluyor
melasya Dunyamsensn2008 ben rendeleyip veriyorum evet öğütebileceği bişiy değil kızımdada veriyodum bezde kurtcuk gibi cıkıyo cevizler😄😄
Deletedmom200 Dunyamsensn2008 bizim doktorumuz herseyi pütürlü ver ancak cevizi iyice toz halinde ver dedi azcik bile puturlu kalmasin demisti
Dunyamsensn2008 Deletedmom200 Sanirim ciğerlere kaçma ihtimalinden dolayı ıste korktum da biraz ama iyice uslanırsa dorun olmicaktiolmicaktir pütürlü yiyecekler de yiyo sonuçta
123Masal Dunyamsensn2008 cam rende de rendeliyorum un ufak oluncaya kdr zaten un gibi oluyo yagı flan iyice ckıyo öyle veriyorm 7,5 aylıkken vermiştim ilk kızım 11 aylık henüz bişi olmadı bide böyle deneyin isterseniz belki sindirememiştir
sedaykn Dunyamsensn2008 Sarımsak için minik rendeler var ya onun en ince tarafıyla rendeliyorum öyle veriyorum doktorumuz tavsiye etti
Fatma--- Dunyamsensn2008 ben Sarımsak rendesi ile rendeliyorum. İki ceviz fazla ama. Yetişkinler bile en fazla iki tane yer günlük.
Mervee__mehmett__ Dunyamsensn2008 bnde veririm 8 buuck aylık azicik pütürlü birkaiym o yizden ezemedigi icin bezinde çıkıyor bnce sorun degil bn sorun yapmiyorum öle