Bebeğim 9 aylık dün mahallebisine cevizi iyice dövüp koyup verdim. Fakat altını değişirken yediği gibi çıktığını gördüm verenlerde boyle bir durum yaşayan var mi yada cevizi yedirirken olumsuz bir durum yasayan var mi tedirgin verdim fakat yedi sevdi gelisimi acisindan onemli oldugunu düşünüyorum.