Kutaynannesi _mom20 her zaman duymuyorum gece yutkunma net ama özellikle akşamları artık Süt az aldığından mı bilmem duymuyorum neyse inşallah Süt artar daha iyi olur 🤲
_mom20 Kutaynannesi sabah saatlerinde öğleye doğru sütun fazla artık gece ise sütun azalır bilimsel birşey bu bebeğin ihtiyacina göre salgılanır süt
Seher11 Hiç kafana takma yeter ki anne sütü geçsin boğazından. Sütünüz de azalmaz ,meme reddi de yapmaz, duygusal bağı da etkilemez kulak asmayın.
S123mrv sevgdemr5 ben 3 ay o şekilde emzirdim sonra kendiliğinden bıraktı, geceleri uçsuz vere vere alıştırdım, şimdi 17 aylık kendi açıyor üstümü geçiyor yani rahat olun