Merhaba güzel anneler, henüz 3 günlük anneyim🥰 bebeğimin bugün kontrolü vardı emmekte zorlandığını söyledim doktor göğüslerime baktı çok şükür sütüm var ama dolunca çok gerildiği için rahat ağzına alamadığını söyledi ve göğüs ucu silikonu önerdi çok şükür bebeğim hemen uyum sağladı emiyor🧿 ek olarak yapabileceğim herhangi bir şey var mı kızlar sütümü sağmalı mıyım? Göğüs ucu silikonu kullanmak bebeği uzaklaştırır mı bir kaç kişi öyle söyledi çünkü, evhamlandım🫣