bsryngl canım o aylar bende öyle alılştırdım bir hafta da yatağına koyuyordum ninni açıyordum kendi yatıyordu ama sonra 6 aya geldik ek gıda kabızlık , ayrılık kaygısı , diş sancısı derken tekrar ayağa geçtik senin hevesini kırmış olmak için söylemiyorum da çocuklar çok huy değişiyor umarım sizin ki devam eder hep böyle 🙏