Kızlar oğlum 15 aylık yanında ayrılmama asla izin vermiyor. Önüne neler neler koyuyorum ama ben yanında oturursam oynuyor. Kimsede 2 dk bile durmuyor. Bı babasina, anneannesine 5 dk bırakayım bı markete gideyim desem odadan çıkar çıkmaz basıyor çığlığı bağıra bağıra ağlıyor. Kimsede durmuyor. Beş dk bile nefes almaya biryer bulamıyorum evde. Uyku saatlerinde de diğer oğlumla ilgileniyorum. Nasıl bir yol izlesem, nasıl davransam, ne yapsam başkalarına da alissa. Diğer oğlum hiç böyle değildi aramazdi beni anneannesine dedesine bırakır kahve içmeye, yemek yemeye bile giderdik şimdi hayal oldu😞 sürekli mızmız, ahlak istedikleri olmasın bağıra bağıra ağlıyor tepki vermeyince kusana kadar ağlıyor, tıkıyor kendini