Arkadaşlar genel olarak herkese cevap vermiş olayım. Doktor kontrolüne gittik doktorum mamayı fazla bulmadı. Sadece gazı fazla olduğu için devamlı yeme isteğine gidiyordur dedi. Mamayı değiştirip comfort mama aldık bir gün icinde eskiye nazaran gazı azaldığı için 60 CC içmeye başladı. Fakat bu sefer de 1.5 saatte bir içmeye başladı. Fakat bunu da doktorum normal karşıladı. Her kişinin sofraya oturduğunda yediği yemek nasıl bir değilse her bebekte farklı dozlarda mama içer dedi. Mamanın obez yapmadığını ileride obezite riskini arttırdığını tek başına bir etmen olmadığını da ekledi. İleriki zamanlarda ek.gidaya geçiş ile hareketliliğin artması ile zaten kilo alımının yavaslayacagini da söyledi. Yani herşey normal dedi kısacası. Benim ilk oğlum çok az içerdi mamayı o yüzden bende şaşırmıştım tuhaf gelmişti. Ama.dedigim gibi çocuk zaten içtiği mamayı kusmuyor. Fazla gelmiş olsaydı kusardi. Mesela ilk oglumda her ay dozu kontorl etmek için doyup doymadigini anlamak için biraz yüksek doz yapardm ve mutlaka fazlalığı çıkarırdı. Biraz iştahımız acıkmış o kadar. Doktorum en sonra yiyen çocukta zarar gelmez kurallara bağlı kalacağım diye çocuğu küstürme dedi🥰