Benim kızımda 2900 doğdu bastan beri mamayla besleniyor bende senin gibi çok mu içiyor diyordum degilmis hiç korkma bana Dr dedi sarılık olmuştu doğdugu zaman. Hic korkma istediği kadar ver mamayi şuan 4.aya girdik eskisi gibi içmiyor doyunca artik kendi istemiyor zaten şuan küçük ver istediği kadar