Deletedmom_83
Gündüz kullandım gece etki etti diye hatırlıyorum. Ama her bebek bir değil etkisi farklı olabiliyor. Bizim de d vitamini uykusuzluk yapıyor onu kullandığımız zaman 12 saat dediğiniz gibi uyumuyor. Siz gazı olduğunda kullanın yine aynısı olursa değiştirirsiniz. Bizim şimdi kullandığımızda 2,3 saat içinde etki ediyor vücut alıştı gibi zaten her zaman vermiyorum. Kendi kendine yapabilmeyi öğrensin damlaya bağımlı kalmasın diye çok gaz sancısı olursa veriyorum.