morsevenanne9 neredeyse piyasadaki tüm gaz damlalarını denedim. bebeğim aşırı gazlı bi bebekti. sadece sab simplex’ten fayda gördük. başta 6 saatte bir 10 damla veriyordum fayda etmedi 4 saatte bir 10 damla, sonra 6 saatte bir 15, 4 saatte bir 15 denedim. 4 saatte bir 15 damla işe yaradı doktorumuz çok gazlı bebeklerde 4 saatte bir 15 damla kullanılabildiğini söylemişti. ama büyüdükçe azalttım büyüdükçe gaz sorunu azalmıştı çünkü. 4. aydan sonra tamamen yok oldu gaz problemi çok şükür