zk1611 benim ki sarılık oldu hastanede evde 10 güne kadar falan emziriyordum emdigini düşünüyordum yani sonra huysuzluk yapmayınca hastaneden çıkarkende sarılı alt seviyede dediler ger hafta kontrole ebe geldi kilo almamış hiç hastaneden çıktığımız kiloda olunca ebe emzir sonra sağ biberonla ver dedi az emiyordu hemen uyuyordu bnde kilo alsın diye biberonla verdim memeyi de almadı .
Ama bilmiyorum benimde ikinci çocuğum ilkinde böyle zorlanmadım sanırım sagip vermek de benim kolayima geldi