Yildirim32 Kızlar sütümü sağarak veriyorum 3 saatte 70 ml içiyor ve çok az içiyor diyor doktor öyle dedi 100 -120 ml içmesi lazım dedi zorla veriyorum kızarıyor bozarıyor başına gelen var mı ?
Eailesi4 Yildirim32 2 ayda benimde böyle 100.120 çok değil mi belki midesi almıyordur ben olsam zorlamam zamnla içecek zaten
Melek34011 Yildirim32 benim bebeğim o aylarda 90 ml içiyordu 4. Ayında 120 içmeye başlamıştı şimdi 6 aylık 150 ml içiyor
Ekncirem Yildirim32 ben bebeğime 2 aylık iken 60 cc veriyordum şuan 5 aylık olucak daha yeni 120 cc ye geçtim her bebek farklı içmiyorsa zorlamayın bence
eslemmmmmm Egenin_pamugu hem meme hem biberon ikisini de alıyor mu bende biberonla veriyorum sağıp mrmeyi bırakır kesin diyorlar da
Egenin_pamugu eslemmmmmm evet alıyor anne memesine yakın biberon başlıkları var ondan aldım sorun yaşamadım emzikte aynı şekilde comotomo veya avent öneririm Chicco da yakın
eslemmmmmm Egenin_pamugu bende de aventin biberonu var o da yakınmış anne memesine. Sizinki ne kadarlık şuan. Ve nasıl yaptınız bir emzirme bir biberon şeklinde mi
fyz81 Yildirim32 2 aylık 60 90 verıyorm degısıyor emzırıyorumda oncedınde ama her zaman mamayı bıtırmıyor
motherofLeyla Yildirim32 yaaa saçmalamasın nasıl doktormuş o sizde zorlamayın bence bi anda çok ml içeceğine 1 2 saate bir az içsin bizimki 8 aylık öyle aman aman ek gıda yemiyor ve 2 3 saate bir 90 ml içiyor bazen 120 içtiği de oluyo
BENOYLEUYGUNGORDUMM Yildirim32 niye zorluyorsun belki midesi almıyo içip kussa daha mı iyi 4 aylık kızım geceden beri 60 cc bile bi sağlık problemi yok şükür içmedi zorlamıyorum bende teklif ediyorum ara ara ne zaman canı isterse o zaman içer artık
zk1611 Yildirim32 benim bebeğim 17 günlük doktor kilosuna göre hesap yapmıştı 3 saatte bir 70 cc sütüm olursa ya anne sütü ya mama veriyorum