minibebe12 Ben de ilk o damlayı kullandım. Benim bebeğim de daha çok kıvrandı, ağladı. Doktorum Mommy Bliss önerdi. Onu aldım. Biraz daha iyi geldi. Relactaz ise su gibi kusturdu. Midesi eritmedi. Maalesef deneme yanılma yoluyla iyi geleni buluyoruz.