yasee01 Dilararden merhaba bu dis incisi dediğiniz şey dokunduğumuz da elimize sert değer mi yoksa yumuşak mi
minikkoalalar Mihriban36 köpek dişinin yanındaki distir belki benim kızımda kesici dişlerinin yanındakileri çıkardı ilk vampir görünümü olmuştu 😀
Mihriban36 minikkoalalar yok degil ya bu da vampir gibi olacak sanirim cunku alt dislerde ayni hizada sismisler
morsevenanne9 Gunesnil_23 bizimkindede aynı şikayetler var ama daha yeni 2 aylık oldu bizimki belki büyüme atagidir tamam teşekkür ederim 😊❤️
ugurbocegi03 Mihriban36 benim bebeğimin de aynısı baktım şimdi aynı yerlerde belirginlesmis bnimki de çıkartıyor o zaman 3 ay 15 günlük
Mihriban36 ugurbocegi03 hadi hayirlisiyla gelsin ama cok kasiniyor yaa garibim daha elini isirmayo bile bilmiyor cok zorlaniyor🙃
ugurbocegi03 Mihriban36 sizin de hayırlısıyla gelsin gerçekten çok zor oluyor kasimayi da bilmedikleri için ellerini emiyorlar
Mihriban36 ugurbocegi03 sagolun. Evet aynen oyle bugun bebegim cok acı cekiyordu ellerini isirmaya calisiyordu uykuda surekli agliyordu
Kubra2646 Dilararden benim kızımda köpek dişleri içten şişti ön dişlerden hala hareket yok nadir de olsa köpek dişler ilk çıkabiliyormuş bazı çocuklarda