Mihriban36 Dilararden benim diger bebegim de dis cikarirken hic ateslenmemisti her cocuk ayni degil ki mesela uykuda cok aglardi hatta uyandirmaya calisirdim uyandigi halde 15 dk yakin sanki biri iskence yapmis gibi aglardi mesela biz de ki en buyuk dis belirtisi buydu
Dilararden Gunesnil_23 çıkarabilir, çıkartmaz demiyorum soruyorsunuz çıkarıyor olabilir mi diye bende size belirtileri söylüyorum. Diş eti şiş mi yarılmış mı gibi. Neyse bence de siz doktora götürün.
Berraa_54 Mihriban36 şişmiş bana da diş gibi geldi benim kızımın diş incisi bu kadar şişik deildi mesela şuan ikinci dişini çıkarıyor baya şişmiş patlatmak üzere sizinki de şiş baya diş geliyordur bence
yasee01 Dilararden merhaba bu dis incisi dediğiniz şey dokunduğumuz da elimize sert değer mi yoksa yumuşak mi
Dilararden Bence ciddiyim başka doktora götürün, zaten attığınız yer damağın üstünde diş incisi diyorlar. Siz bu fotoğrafla post açıp annelere sorun diş mi diş incisi mi diye
Mihriban36 Dilararden dis incisi taniminda disardan gorunen kist diyor ama bu kist degil dis yani bildigin dokundugunda yeni cikan dis ucu neyi bu kadar zorladiniz qnlamadim sonucta bunu bize soyleyen de uzmqn cocuk doktoru
Mihriban36 yasee01 benim bebegim de 3 aylik biz duyunca şok olduk normal mi dedik normal hatta bebeklerin bir kismi 2.5 aylikken cikariyor dedi
Mihriban36 Berraa_54 bu dis patlamis foto da net gorunmuyor ama diger tarafi da şişmiş bunun gibi degil bu uc vermiş diger taraf uc vermemis patlamak uzere
ugurbocegi03 Mihriban36 benim bebeğimin de aynısı baktım şimdi aynı yerlerde belirginlesmis bnimki de çıkartıyor o zaman 3 ay 15 günlük