Biminikerkekannesi Sonermerveutku 2 aya yakın sürdü ağrıların geçmesi. Sürekli temiz tutmak gerekiyor. Batikonla temizleyip kurulayabilirsin.
Sonermerveutku Seda0202 valla çatala çık bi bakalım dikişlerine diyünce ödüm koptu ama öyle normal baktı
Seda0202 Sonermerveutku iy o çatal 😱😱 doğum zamanı sürekli parmak sok çıkar tiksinmiştim tövbe dedim diğer doğuma kadar gitmeye
Gmzakn Sonermerveutku ah ah neler çektim epizyodan benimde makata kadardı ısrarla doktoruma sormama rağmen kaç dikişim olduğunu bile söylemedi yarısı açılmıştı dikişlerimin ve kaldı öyle kendiliğinden kaynicak ddi doktor ihmal etme sakın
123456 Gmzakn kaynadımı peki benimde dış dikişim açılmış bi kısmı oyuk gibi korkuyorm baktıkça.. 😔 kaç güne iyleşti kapandı
Elifnur Sonermerveutku ben de aynıydım morluk da olmuştu. 15. Günde rahatladım biraz. 1 ayda da tamamen iyileşti. O morluklar için buz koyduk 3 gün filan. Bir de bitene kadar hirudoid krem kullandım doktorum vermişti. Morluk ve dikişlerin üstüne sürdüm
Sonermerveutku Elifnur bende batikonun üzerine fito krem sürüyorum bide bende hemoroid var maç oldum oda sancı yapıyor😭😭
Elifnur Sonermerveutku batikon da 3 şişe kullandım hiç ihmal etmedim. Bir de doktorum her gün duş al kuru tut demişti hem dikişlerin çabuk iyileşmesi için hem de süt için
Gmzakn 123456 20. Gün kendime geldim benim yarısı açıldığı için yaniyordu cok. Fitil antibiyotik kullandım ağızdan antibiyotik kullandım tabikide daha iyileşmedi uzun sürermiş açılan dikişin kendiliğinden kapanması
gyns Sonermerveutku Bu kişiden kişiye değişebilir.. Normal ped yerine, evde pamuklu bez yapın, faydasını çok kosa sürede göreceğinize eminim.. Ve her kullnım öncesi üyüleyim bezleri.. Ben taşma riskine karşı pedin üstüne koyuyordum..
Esraarif Sonermerveutku benimde oyle olmuştu yerde oturamiyodum yatak olmadan düzelir bizim bugün 21 günümüz hala atmadi dikisler o kadar kolay değil atması yada hemen iyileşmesi zamanla cnm benim dikkat et enfeksiyon kapmasin yeter😊
123456 Gmzakn hala kapanmadı yani😣 bnm de kocamn delik var korkuyorm pansuman yaparken Allahım ne zman kapancak bu yara 😔