Ekinci Sonermerveutku canım orayı kuru tutmaya bak sen ben tuvaletten çıkışta hep saç kurutma makinesiyle kısık ayarda kuruttum hep o kadar çok dikişim vardı ki😳 3 haftada toparladım kendimi çok şükür hem kaşiniyorsa geçiyor demektir
AytenFaruk Benim de toplam 20 tane dikişim vardı kızım sabırsız çıktı doktor gelene kadar bekleyemedi yırtığım vardı dış dikişlerim 10 güne düştü iç dikişlerim 40 çıkana kadar düşmemişti tekrar kontrole gittiğimde doktor fitil verdi o şekilde düştü ama çok şükür geçti zamanla unutuluyor inan bebeğimle ilgilenmekten kendimi bile görmedim hiç 🤗
Sonermerveutku Janss hemoroid vardı canım Doğumdan öncede kaçınacak baktığımda sanki açılmış gibi geldi bana
Janss Sonermerveutku O açıklığı biz bakarak anlayabiliyor muyuz hiç bilmiyorum . Ben baktığımda herşeyi normal görüyordum ama taharetlenirken farklılık hissediyordum . Sizin sancınızı tetikleyen hemoroidde olabilir . Ah kadın olmak ...
zerrin İlk doğumumda epizyom vardı.ve doğumdan bir hafta sonra dikişlerim acıldı enfekte oldu.hemen dr uma gittim .hic birsey yapilmaz bu durumda dedi.baticonla yikamaya silmeye devam et dedi.10 gun sonra normale döndü benimki.insallah sizinkide öyle olur.
zerrin Sonermerveutku off hemde nasıl zonkluyordu resmen bidaha düzelmem zannediyordum ama cok sükur iyiyim ben.ama tabiki dr unuza mutlaka gidin.Acil sifalar dilerim
Sukran34 Sonermerveutku Bende öyle oldum canım morarmisti kasiniyordu benim ki 40 güne kadar geçti .3 ay oldu doğum yapalı şu an hicbisey yok düzeldi ama yinede doktora gidin doktor kontrolünde o kadar acı olmuyor ben hissetmedm bile.
Beren46 Vala cnm bnm gorume doktor dıkıs atmıs dusun o derece yırtıgı vardı ıc ve dısta iki ay felan cektı tam gectı gibi oluyo tuvalette dıkıs dusuyodu dedi hastaneye gttı alttan kamerayla bakıp enfeksiyon var diyip yollamıslardı simdi uc aylık bebegı vardı gectı ama ne ilacı kullandı bilmiyorum bir ay felan oturamamıstı
Sonermerveutku Seda0202 valla çatala çık bi bakalım dikişlerine diyünce ödüm koptu ama öyle normal baktı