Ssude bebeğiniz için en iyisini tabikide siz bilirsiniz kimsenin söylediğine aldırış etmeyin bizde sarılıktan 3 gün hastanede fototerapi aldık bizim sarılığımız enfeksiyondan yükselmişti ama ordaki bi hemşire anneler bebeklere biberonla vermek istemedikleri için aç kalan bebekler sarılıktan buraya gelip yatış verildiğinde biz zaten biberonla veriyoruz oysa evde öncesinde kullanılmış olsa burda yatmıycak bile belki demişti. Çok önemli bişey söyledi aslında o yüzden içinize nasıl siniyorsa öyle yapın♥️ Bizde biberon kullandık bu arada meme reddi yaşamadık her bebeğin tepkisi farklı oluyor