Ssude kuzuumm tazecik anne☺️ sen evladin icin en iyisini bilir yaparsin, insanlar ustune vazife olmayan seylere karismaya bayilirlar bosver milleti. Ama bebegin sadece doymak icin degil rahatlamak, guvende hissetmek istedigi icinde emer. Kac aydir icerdeydi daha dogdugunun farkinda degil o yüzden kucagindan inmek istemez cok normal yere yatirinca uyanmalari☺️ agzi olan herkes herseyi konusuyo o yüzden duymazliga gel etrafindakileri yada cat cat yapistir laflarini icinde kalip dert olmasin