dmlagnr ben kızımla doğduğundan itibaren ayna karşısında vakit geçirirdik ve birisi görüntülü aradığında kamerayı kızıma çevirirdim ki ayna görevinde olsun ☺️ veya arka kamerayı açabilirsiniz sonuçta karşı taraf görecek ama kızınız ekrana maruz kalmayacaktır .. bir de Osman Gönülal diye bir doktor var görüntülü konuşmanın zararı dokunmayacagını söylediğini hatırlıyorum. Sonuçta TV karşılıksız ama görüntülü konuşma karşılıklı gelişen bir eylem. Yine de şahsi düşüncem sınırlayın. Mesela 4 kere arıyorlarsa uyuduğunu veya başka bir bahane bulup sadece birisinde görüntülü konuşmanız 🥰 birkaç izlemeden dolayı da bir problem olmaz. Bebeğiniz dalmasın, bağımlılık oluşmasın.. zaten bebeğinizde olan bir değişiklik görürsünüz bu negatif bir davranış ise telefonu daha da sınırlayabilir veya tamamen keebilirsiniz 🥰🌹