dmlagnr ne alakası var linçle ya komik komik sorular soruyorsunuz. Görüntülü konuştuk bir şey olmuşmudur? Ne duymak istiyorsunuz ya da ne olmuş olabilir? Kaldı ki çocuğunuz daki gelişimi siz bilirsiniz görüntülü konuşmayı azaltıp ya da çoğaltıp davranışlarını gözlemleyebilirsiniz. Burda ki insanlar psikolojik mu pedagog mu ayrıca ortada davranış yok sizi nasıl yönlendirsinler. Söyleyin linç oluyor kötü yorum oluyor. Eğer çok merak ediyorsanız söyleyim tv ya da telefon çocuklarda bedensel ya da zihinsel bir engel yaratmıyor sadece tek yönlü iletişim sağladıkları için yaşıtlarından daha yavaş gelişim gösteriyorlar. Onlardan geri bildirim almak daha zor oluyor. Yani tv izleyen çocuk otizm olmuyor ama otizm ise gelişimini daha kötü etkiliyor