biyiksiz_yorumcu Sedahakannn adet olmasanız yine kan verin geç döllenme olabilir 0,9 değerle hamileydim
meyrakalpben Sedahakannn ilk kan testimde benimde negatif çıkmıştı geç döllenmeymiş ikinci kan testinde 130 çıktı biraz bekleyip tekrar kan verin adet olmazsanız
Gokturk_ Sedahakannn çatlatma iğnesi yaptırdıysan eğer biraz bekle geç döllenme de olabilir .Bekle biraz
Mervetnl Sedahakannn evet 157 yazıyordu ben yorumlara baktım da siz başta 200 sonra 0.200 demişsinşz. 0.200 ise gebelik yoktur zaten
Sedahakannn Mervetnl sanırım ben eksik yazmışım benide hem adet olmamam hemde çatlatma iğnesi yaptırmış olmam şüpheye düşürdü