Kızlar sağlık ocağına kan tahlili yaptırdım betam 200 çıktı arada bir baş dönmelerim oluyor doktor hamilelik yok dedi ama netten baktığımda olabilir gibi görünüyor rakam adetim gecikti sizce hamilelik var mı bir kaç gün sonra yine kan versem yükselir mi