Yagmur_24 Deletedmom_109 ikizlere kurban olsunlr beğenmeyene de bir adet küfrüm var canım kendim🥰🥰 yükselenim de yengeç ben duygusal bir şoparım
uyuyanadamdannefret Yagmur_24 burcum oglak ikizlerle cok iyi anlasirim. Kim beğenmiyormus ikizleri . Tamam azcik deli olabilirler ama harbi insanlar ikizler. Canim ikizler😁😁😁
uyuyanadamdannefret sevvalaydn esim boğa .sakinligi mantikli olmaşibcok iyi ama mukemmeliyetcilik ve cok konusmasi yıldım 🥲
NatashaRomanoff Ahum eşim ikizler hiç üzmedim, O da beni hiç üzmedi. İyi ki var Allah başımdan eksik etmesin 🙏🏻