EbruElif Deletedmom229 ne zman aldınız ben bu sene aldığım için yüksek asgari ücret evet 2020 üzerinden hesaplandığı için
Deletedmom229 EbruElif ben 1 ay önce aldım 2.taksidim de Ocak’ta yatacak bende asgari ücretli çalışandım ama anlamadım bana neden az yatmış
EbruElif Medihayldz aile sosyal politikalar bakanlığına bebeğinin doğum raporuyla gidip başvuru yapacaksın doğum raporu olmadan işlem yapmıyorlar bilgin olsun
EbruElif Deletedmom229 anlamadım valla canım onu SGK ya bir sor istersen çünkü ben ilk 3400 daha sonra da 3460 yattı birde sosyal politilakal bakanlığından 300 aldım
Asrauf Ececavus yani bende onu dicektim canım dogum parası -7150 ₺ bebek yardımı - 300 ₺ süt parası -180 ₺ aldım daha yeni
Asel-72Neva Asrauf siz çalışanmısınız bu şekilde yattı size ben çalışmıyorum eşim sigortalı olduğu için doğum parası 300 süt parasıda sadece 180 aldım başka varmıki çalışmayan anne için
Gamzeren13 Medihayldz çocuk parası alınacak 300 tl canım ona da başvur SSK nereye bağlıysa orayı arayarak da başvurabiliyorsun
Medihayldz Gamzeren13 aaaa tamam arayarak basvuruyorsak super cunku bebekle evden cıkmak zor tesekur ederım
EbruElif Deletedmom229 aynen canım ondan çünkü hamile olmadan önce 90 gün SSK prim ödemenin olması gerekiyor sen hamile olduktan sonra başlayınca çalıştığın gün prim sayısı kadar ödeme almışsın
ZynpAkkaya Ececavus nasil aldiniz avaba nereye başvuruluyor ben öğretmenim alabiliyor muyum sadece 300 tl aldim ben baska nereden alınıyor
Ececavus ZynpAkkaya sigorta lı calistıgım için raporumu işyerine verdim bukadar işyeri SGK ya bilgi gönderiyor ben bi basvuru yapmadım