Medihayldz Merhaba arkadaslar doğum yaptım kamuda calısıyorum,ben analık yardımı 3900 süt yardımı 180 tl aldım bunun dısında yatacak herhangı bır sey varmı ? Ve nasıl basvuru yapabılırım bılgısı olan var mı ?
EbruElif Medihayldz canım bende rapor parası olarak toplam 6860 TL emzirme için 179 TL bunları SGK ya başvurup PTT den almıştım 300 TL ilk çocuk ödemesi için de aile sosyal den başvurup alacaksın canım
Medihayldz Ececavus 2.taksıtı almadım daha oda ptt yatıck herhalde doğum yardım parasına nerden basvuruyoruz acaba
Asrauf Ececavus yani bende onu dicektim canım dogum parası -7150 ₺ bebek yardımı - 300 ₺ süt parası -180 ₺ aldım daha yeni
Eyllzmra-54 Caca çalışan anneler için canım bn toplamda 7,000 tl aldm iki seferde olmak üzere 32.haftaya kadar çalışman gerek
Deletedmom332 Deletedmom229 öğretmenim başvurduk 300 tl yatacak dendi o da yatmadı 3 bin küsür de ne nasıl başvurdunuz
EbruElif Deletedmom229 ne zman aldınız ben bu sene aldığım için yüksek asgari ücret evet 2020 üzerinden hesaplandığı için
meeese Analık parası 2 taksitte yatıyor süt parası başvurmadan yattı hastane giriş yaptığı için heralde doğum taptı diye. Doğum yardım için aile sosyal bakanlığına gidip dilekçe dolduruyorsun ben geç gittim 15 ekimde ama hala yatmadı o. 19 nisanda doğdu kuzum fırsat olmadı yani
meeese elif23044 süt parası emzirme adı altında yatıyor 180 tl iş göremezlik ödemesi adı altında E devlette görünüyor. Gidip PTT den çekiyorsunuz. Rapor parası da analık diye geçiyor. Bunu da aynı yerden görebilirsiniz