zarifbirhanim ağız diş sağlığına gittim 18 yaş üzerine takmıyoruz dediler, bende özele gittim iki yere gittim fiyat aynıydı arkadaşımın çalıştığı yeri tercih ettim. Ödeme de aynı sizin gibi bi kısmını tel takılınca alacaklarmış kalanı da muayeneye gittikçe yapacakmışım