Sunseet hoşbulduk canım 🫶 Bolu’da 30 bine taktırdım. İlk 10 bini peşin verdik, gerisini 5 taksit yaptilar.
Bende ekmeğin içini mini mini doğrayıp çorbaya katıyorum. Daha yeniyim bakalım. Ön dişler dışında ağrım yok. Alt dış telinide bir sonraki ay takacaklar. Siz kaç aydır takıyorsunuz gözle görülür bir düzelme var mı benim altlar çok sorunlu değil ancak üst dişlerim çarpık. Aslında sevdim ben bu teli aşırı tatlı duruyor ya 😃