biryavuzkusu zaten uyku eğitimi tabiki olmalı. Bebekler gece uykusunu, gundüzden ayırt edebilmeli. Yanında bekleyip okşarken ya da ona ninni, şarkı söylerken kendi kendine uyuyabilmeli.Benim yeni modadan kastteğim daha emme döneminde olan, anne ile oluşacak guven bağını zedeleyecek şekilde ağlata ağlata, bebeği yatırıp uyumasını beklemek. Herseyin bir zamanı var. Zaten belli bir yaşa gelince kendisi tek başına uyuyor. Hersey duzene giriyor. Belli uyku rutinlerini aynı saatte duzenli bir şekilde bebeği yalnız bırakmadan ona uyku eğitimi vermek zaten olması gereken. Ben ilk oğlumu sabah işe gitmeme rağmen her saat başı emmeye kalktığında ona ihtiyacı olduğu için emzirdim. Çok zordu gözlerim şiş gidiyordum ama biliyordum ki bu gunler geçecek. Hiçbir sey onu deliler gibi ağlatmaya değmez inanın. Oğlum 2 yaşında emneyi bıraktı ve yavaş yavaş kendiliğinden uyku duzeni oluştu. Hersey yoluna girdi ağlatmadan.