Sad3c3mm Bebeğin düzeni değişiyor tabii ağlayacak güvenli bağlanmasını etkilememek için her ağladığında burdayım yanındayım mesajını vermek önemli kucaklamanız sakinleştirmeniz lazım kesinlikle temassız olmaz bebeğin paikolojisi herşeyden önemli şuan yaşadıklarımız bi süreç ve geçecek ileride bu günlerimizi özleyeceğimize eminim. Ağlatmadan da uykumu eğitimi verilebiliyor bebek rutinine alışınca uyuması gerektiğini öğreniyor bu bile yeterli bişey bence
Dorugum Serap46 17 gunluk bebek zatennkendisi uyur sallamayin besigini emzirip yada beslemesini yapip birakin yatagina kendi kendine uyur ben hic sallamadim 2 ayina kdr hep kendisi uyudu doyurdum biraktim yatagina 5 dk da uyuyodu kendi basina
Serap46 Dorugum yok şimdi uyuyo çok şükür ilerisi için demiştim, en erken ne zaman başlanır nasıl yapılır diye 😊 şu an memede uyusa da uyandırıp yatağına yatırıp bırakıyorum öyle kendi kendine uyuyo ama ilerleyen zamanlarda tecrübeli annelerden gördüğüm kadarıyla baya bi savaş veriliyomuş o yüzden endişeleniyorum 🙁
Muhammedmiracinannesi Deryaak başarmışsınız ne mutlu size ben bir gun denedim aglaya aglaya bi hal oldu aldim kucagima tekrar denedim yok olmuyor ve ogun sabah kadar siddetli bi sekilde aglayarak korkarak uyandi ve ertesi gunde uykusunda agliyordu pes ettim sallıyorum 😂
Deryaak Muhammedmiracinannesi uyku eğitimi verenlerde hep diyorya istikrar ve kararlılık şart diye. Demekki hazır değilmişsiniz. En kısa surede uyanmadan geceler geçirmeniz dileğiyle 😊
Deryaak Serap46 ya valla ben 3-4 aylıkken Doktora bu cocuk 10 saat uyuyo napıyım diye sorduğumu hatırlıyorum, mutlaka uyandırın demişti, belki uyandırmasam öyle devam edecekti:( vlaa şimdi tecrubelendikçe keşke çnceden önlem alsaydım diyorum
Dorugum Serap46 bebeklet nasil alisirsa ole gidio valla bn hic sallamamistim ameyattan snr hastanede sallamak zorunda kldim hem alisti umutturdum pesine 10 gunluk bi yogun bakim isgencemiz oldu orda da mecbur salladim simdi yine salliorum
Deryaak kivirzik dimi yaa gündüzleri ben beceremedim pek hala, uyanıyo 30-35 dkda bazen, geri döndüremiyorumda, geceler için ohh bee :))
kivirzik Deryaak biz sizin kadar büyük değiliz. 5 aylık olarak başladık bir şeyleri daha anlamadan ayaklanmadan beşikten sarkmadan başlayalım istedim. Hem kendi odasında yatıyor hem melatonin hormonu ile sağlıklı uykulara kavuşuyor. Sağlıklı yaşam sağlıklı uyku 💕
Deryaak kivirzik yaa işte bütün arkadaşlarıma bunu söylüyorm, ayaklanmadan, birşeyleri farkına varmadan yapın yapacaksanız diye. Çok tebikler, mutlu bebeler mutlu anneler ☺️
reinamm Deryaak bende yaptım çok huzurluyum. Eskiden yarım saat ayağımda sallıyordum. Şuan bi kaç haftadır yavaş yavaş düzene oturdu. Benim kızım çok ağlamadı hep mızmızlandı. Bazen bir saat yanına uzandım. Debelenip uyudu. Eskiden hep sabahlardık haliyle öğlene kadar yatıyorduk. Şuan aynı saatte yatıp aynı saatte kalkıyor. Akşam 10 sabah on. Yavaş yavaş gece uykusunu öne çekmeye çalışıyorum o da olursa tamamdır😇
Usya34 Sariiannee Odasını nasıl ayırdınız kaç aylıkken ayırdınız bende ayırmayı düşünüyorum da 5.aya giricez. Erken mi diye düşünüyorum bir yandan da küçükken alıştırayım diyorum. Nasıl yaptınız acaba 😊
Sariiannee Usya34 Ben 15 aylık iken ayırdım20 gün önce falan .Önce ayağımda sallıyorum uyutuyorum sonra yatağına yatırıyorum ama gece 3-4 kere uyanıp beni çağırıyor.Yanına yatıyorum öyle uyuyor sonra ben kalkıp kendi yatağıma geliyorum 🤦🏼♀️zor oluyor 😂