Yagmur_24 Minikmevos hala diş yok belirteyim. Akşam uyutuyorum 40 dk ayağımda tutuyorum kesin uyudu diorum. Sonra yatağına koyup sdce su içme dakikası hayal et işte o kadar sürede hiç uyutmamıiım gibi ağlayarak kalkıyo.bana taktı kafayı ben yanındaysam durur eminim ben içeri gittim ya eyvahhh sinirim bitik artık
Minikmevos Yagmur_24 Aynı durumdayız kesinlikle O zaman ben ay ile alakalı olduğundan eminim artık çünkü bizde de diş yok
lajune Minikmevos diş yok ama belirtisi çok , halen uykudan ağlayarak uyanmaya devam , gece beşiğinde yatarken dönüyor ayağa kalkmaya çalışıyor bu sırada gözler sımsıkı kapalı uyurgezer mi olacak diye endişeleniyorum 😁
Yagmur_24 lajune ahah güldüm ya benim kız da yeni yeni böyle dün uyuttum 5 dk olmamıştır tekrar ağlayarak çağırdı bi gittim beşikte ayağa kalkmış daha 3-5 kez kalkmıştır😂😂 nasıl gaza geldiyse ksjdjd ya gerçekten güldüğüme bakma aşırı mutsuzum ne bk yicem böyle ama komik de yanijdhxndj
Yagmur_24 Minikmevos peki beneğiniz size taktı mı kafayı anne dursun yanında nolursa olsuncu mu ben bundan kaynaklandığını düşünüyorum ya başka açıklama bulamadım ya da dayak istiyolar ahhdhd valla kimsede duymadım benim bebem böylenıldu neden bilmiyorum o kadar da üstğne düşüyorum keşke sümüğüyle salsam kesin böyle olmazdı 😂😂😂
Minikmevos Yagmur_24 Evet bana aşırı bağlı ama ben kötü alıştırdım gece hep yatarak emzirdiğim için uykusuna yanımda devam etti şimdi ne zaman yanından ayrılsam çığlık kıyamet
Yagmur_24 Minikmevos ay emzirmiyorum en kınadığım şey de yatağa almakt ondan olduğunu düşünüyırum allah yardımcımız olsun
3prenses_annesi Minikmevos Biz çok yol katettik gece uykumuz normale döndü 2 gündür yeni müzik buldum beşikte kendisi uyuyor 8 ay 3 günlük oldu büyüdük heralde haftaya süpriz yapmazsa iyidir 😂