Bebeğim 7 aylık
Gece saat 11 de uykusu geliyor ve uyutuyorum yada emerek uyuyor zaten kendisi ama bu 5 dakka bile sürmüyor hemen basıyor ağlamayı gözleri kapalı bi şekilde ve bu hali genelde saat 3e kadar falan sürüyor çok yıpratıcı ve yorucu oluyor
Uyumasa uykusu olmasa onunla birlikte oynarım hiç sorun değil ama zaten uykusu olduğu için huysuzlanıyor
Ayağıma alıp salladığımda veya kucağıma aldığımda tekrar dalıyor ama yerine bırakmam imkansız, uykuda ağlıyor ve çok uykusu olmasına rağmen dalmıyor bu durum geceleri de çok uzun sürüyor başına gelen var mı hanımlar ?
Çok tadım kaçıyor gece olmasın istiyorum resmen en zorlandığım an
Geçici bi durum mu ay ile alakalı bi dönem mi ?
Var mı aynı durumu yaşayanlar 😕