Selin40 oğlum 2 buçuk yaşında ve hala geçmedi. O gün tık diye kitlendim artık böyle bi acı yok ağlıyorum deli gibi. Annemlerdeydim Allah’tan oğlumu ona bıraktım babamla gittik acile. Geçici röntgen çekildi. Omurga eğriliği sinir sıkışması ve fıtık çıktı
Emara yönlendirdi. Onu da çekildim . Simdi sonucu doktora göstereceğim . 2 haftadır annemlerdeyim. Tuvalete bile oturamıyorum çok zor durumdayım .emardan sonra sanırım ne yapmam gerektiğini söyleyecek . İnşallah ameliyat demez. Ama günlerdir avı çekiyorum. Sizde gidin bi an önce emar falan çektirin . Erteledikçe daha kötü sonuçlar oluyor