İlk öncelikle merhba hanımlar Benim bu bel agrim geçmiyor şuan oglum 7 aylik ve hala bel ağrısı çekiyorum herks 1 sene sürer diyor neden acaba hele akşamları yattım zaman sağa sola zor dönüyorum ve sırt üstü yattım zaman daha berbat oluyr napablirim siznde böyle birsey varmi acaba