Asenam16 bizi anlatmissiniz resmen oğlum 26 aylık oldu, bi anda kesmeye çalışmayın, düşünün ki doğduğundan bu yana en büyük bağ kurduğu şey meme siz cok sevdiğiniz bir şeyden bir anda mahrum kalınca nasıl hissedersiniz? Kendinizi evladinizin yerine koyun.. bize gelince oğlum o kadar meme bağımlısıydı ki ağlayarak emzirdigim çok olmuştur, emzik biberon vs hiçbirini tutmadı, ben sanırım 20 aylıktan beri başbasa kaldığımız her anda konuştum, memede sütler azaldı sütü artık bardaktan/dolaptan içeceksin, memeler çok yoruldu dinlenmesi / uyuması lazım, süt bitiyor artık vs vs gibi sürekli konuştum, bir gece artık uykuya çok ihtiyacım olduğu bir anda “oğlum gel memeyi bir kez em ve sarılalım artık geceleri meme yok adede gidip güneş geldikten sonra yine gelebilirsin dinlenmeye ihtiyacım var” dedim ve inanır mısınız kendi kendine uykuya daldı, o andan sonra istese bile ağlasa bile asla memede uyumasına izin vermedim, ağladığı anlarda “meme istediğini biliyorum daha önce konuşmuştuk artık gece meme yok ama ben burdayım, hep senin yanındayım istersen sarılabiliriz” gibi şeyler soyleyerek dikkatini dağıttım, siz sabırlı ve şefkatli sakın ses tonuyla çocuğunuza yaklaşırsanız işe yarar, bu süreçte asla yapmamanız gereken şeyler tiksindirerek bi anda bıraktırmaya çalışmak ve artik büyüdün koca cocuk oldun gibi şeyler söylemek, yorulmanızı anlıyorum ama onlar çocuk biz yetişkiniz, onların bize ihtiyacı var, umarım yardımcı olabilmisimdir❣️