Kızım 22 aylık. Aşırı meme bağımlısı durup durup meme istiyor. Artık dayanamıyorum hep üstümde hep memede. Bi iş yapcam meme diye tutturuyo doğru düzgün ne iş yaptırıyor ne bişy. Yoruldum artık. Yemek de çok yemiyor. Gece de emio. Uyku düzeni sıfır. Su içirip yatıramıyorum illa meme diye tutturuyo. Büyüdü de artık keseyim diyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Bi defa Salça sürdüm uf oldu dedim ama yok baya ağladı en son eliyle baktı sildi yine emdi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ napcam ben akıl verin anneler! Nasıl kestiniz memeden?