Egesem Hamidergun büyük ihtimal küçük beden kullanıyorsunuz piyasadaki tüm bezleri denedim 1 2 tane hariç hiç biri taşırmadı taki yanlış beden kullanana yani küçğk gelene kadar. Ha kilot bez şerden memnun değilim onu söyliyim. Canbebe minies sleepy molfix bunlardan hep memnun kaldım ama dediğim gibi beden tam olması gerekiyor.
Sevinc93 Bi numara büyük kullanmayı deneyin bence. Ben 2 ay huggies kullandım fakat 2 aydan sonra taşırmaya başladı. Pampers premium care kullanmaya başladım çok memnunum, gece bile sıfır sızdırma. Fakat evet fiyatı hiç uygun değil.
Hacerr7 Hamidergun prizma çok pahalı zaten boşverin onu ben molfix kullandım onu deneyin bide şokta satılan bezler de iyi ondan kullandım 6 7 saat sonra taşırma yapıyor ama benim kızım büyük diye yani
Nekwam Hamidergun bedeni küçük geliyordur buyuk beden alin. Son uykusuna geçmeden değiştir bezini birde
Sin21 NeclaDefne bi yaşıma daha girdim yani ne alaka 5,5 aydır gece sabaha kadar gayette çiş yapıyor oğlum dolu alıyorum hep ama Allah’a şükür ne üşüttük ne hasta oldu şimdiye kadar. Çiş beslenmeyi gösterir bebeklerde. Kokulu vs değilse eğer.
NeclaDefne Sin21 bezi küçük gelmiyorsa taşıracak kadar çiş yapması üşüdüğünü gösterir dedim hanımefendi. Yaşınıza girecek bir durum yok. Her üşüyen çocuk hasta olmaz çok sık uyanır mesela ya da ağlayarak uyanır. Kupkuru bez alın demiyorum 12 saat durup kuru bez alınmaz altından hiç bir bebeğin. İyi beslendiğini gösterir demişsiniz biz burda çiş taşan bezden bahsediyoruz. Yazdığım şeyi iyi anlayın öyle yorum yapın rica ediyorum çarpıtmayın.
dmrbrl Sin21 evet biraz okuyan bilgi sahibi her anne gece üşüyen bebeklerin daha fazla çiş yaptıgını bilir. birde kadına cıkısmıssınız.
isabel Hamidergun minies canbebe goon.. hangisi bebeğinize iyi gelirse hiçbir taşırmıyor. Biz de minies ve canbebe pişik yaptı. Goon kullanıyoruz yumuşacık deneyin derim
Sin21 NeclaDefne yanlış anladığımı ve çarpıttığımı sanmıyorum. Bezi normal bedenine göre ve dolu alıyorum taşmadan. Sizin demenize göre bebeğim üşüyor oluyo bunu mantığa aykırı buldum. Burda konuşulan şey iyi bez kötü bez taşan bez taşmayan bez. Yine de araştıracağım böyle bişey varsa bileyim. Hayırlı günler size 🌷
Sin21 dmrbrl sağol canım ne okumamıslığım ne bilgisizliğim kalmış Allah razı olsun. Doğduğundan beri gece çok çiş yapıyo üşüyecek bir ortam da değil o yüzden anormal bi durum gibi gelmedi bana ama dediğim gibi yine de araştıracağım sizin de bana çıkışmanıza gerek yok bence🙏
dmrbrl Sin21 yani haklısınız kusura bakmayın cıkısmısım gibi olmus. siz dikkat edin bebeginiz üşümesin. yada bez markasını değiştirin mesela benim bebeklere dogduklarında prima premiumcare almıstım ve o kadar tasırdı ki su içinde uyanıyorlardı canbebeye geçtim yarı fiyat ama cok şükür pek taşma olmuyor
Alazokan Geceleri bende bir beden büyük bez takıyırum gündüz akrepten külot bez kullanıyorum gece minies normal bez kullanıyorum gerçi oğlum doğduğundan beri minies kullandım külot bez kullanmak için slepy geçtim minies iyiydir tavsiye ederim
Oglunasikbiranne08 Hamidergun Sleepy çok fazla taşırıyor bende 2 aya kadar kullandım . Sonra molfix e geçtim . Hiç sızdırma pişik yaşamadım . Şimdi 4 aylık Bebeğim . Memnunum . Ama kulot bez değil normal cırtlı kullanıyorum Molfix
Yazilimcianne Hamidergun kızıma migrosun kendi markası minies kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunum. Külot bezini denedim o sızdırdı tavsiye etmem normal bezi hem güzel hem uygun.
selimgiray Hamidergun sleepy kulot bez kullandim her kullanimda gece gunduz tasirdi. Baby me kullaniyorum kesinlikle tasma yok
aselrigel Hamidergun Şöyle yapabilirsiniz gündüzleri sevdiğiniz bir bezi kullanın ama geceleri için ayrı prima kullanın o zaman uzun süre kullanırsınız bir paketi ben gece hiç değişmiyorum hiç te taşmıyor prima premium care kullanıyorum
Hilalkrc Hamidergun ben prima kullanıyorum normalde hiç taşırmazdı 1 aydır ben de elinde kaldım sinirim bozuluyor iyice