Prima pahalı evet ama sıvı kapasitesi daha fazla. Ben o yüzden geceleri prima gündüzleri sleepy, baby&me, soffie ne bulursam kullanıyorum. Gündüz bezinizi ucuz alıp geceleri kullanmak için prima alabilirsiniz. Zaten öyle zam geldi ki 2 numara kullanıyorum ben sleepy 58 tl prima 68 tl. 10 tl için de değer prima