ayezhan Eloss2460 evet canım Allah’a şükürler olsun temiz geldi 💃💃🥳🥳🥳🥳darısı sonuç bekleyen herkese inşallah ,Allah razı olsun bu arada Ilgın için
ayezhan Eloss2460 ay Allah razı olsun canım evet 1.8 dedi bir dahaki ay bir ölçüm alırız dediler ama yani aslında çok düşük değil diye alicaz dedi bir ay sonra yine gelin dedi garantiye alalım diye