ayezhan ama sizin 3. Topuk kanı alındı değil mi o örneği Ankara ya gönderiyorlar. Ben sizin yerinizde olsam önce sağlık bakanlığına Aile sağlık merkezini şikayet ederim hemen dönüş yapıyor sağlık bakanlığı hatta Twitter kullanıyorsanız oradan yazın sağlık bakanlığına. Alınan o 3. Topuk kanı sonucu 1 haftaya çıkar bence siz pazartesi günü Harran üniversitesi çocuk hastalıkları çocuk metabolizma bölümüne gidin direkt olarak oradan da kan alırlar ama elinin üstünden alıyorlar durumu izah ederseniz daha hızlı sonuç alırsınız diğer tarafı beklemektense