kucukprenses Ecemsultan elimden geldiğince öyle yapıyorum ben biriktirme den vermek istiyorum ama kızım acıkmadan kabul de etmiyor😅
Ecemsultan kucukprenses inşallah alışır mecbur çalışmasını bekleyeceksin başka çaresi yok. Bide ilk emiyor ya birden çok geliyor o ara biraz Bekleyebilirsin. Sütün akışı yavaşlasın sonra devam et eger bekleyebilirse tabi 😁
kucukprenses Hadianne evet öyleymiş amin Allah razı olsun, Allah herkesi selamete çıkarsın kolaylıklarla sağlıkla🤲
Sdars Arkadaşlar benim de sütüm hem tazyikli hem göğüs ucu yaralarım var bebeğim 50 günlük daha, canım çok yanıyor mama takviyesi yapıyorum arada dinlensin göğsüm diye ama o zaman da süt birikiyor nefesi tıkanıyor oğlumun, ne yapmamı önerirsiniz
bayankitapkurdu Sdars bebeğiniz sizi ne kadar çok emerse yaralarınız da o kadar çabuk iyileşir. Yara olmasının sebebi bebeğin memeyi tam kavrayamadığından olur. Bol bol emzirin ki alışsın emmeyi öğrensin. Sütünüz varsa mama vermeyin lütfen. Sağım yapın öyle içirin emeniyorsa
kucukprenses Sdars göğüs ucu yarasına közlenmiş soğan koymak bende çok faydalı oldu isterseniz siz de deneyin ama tazyiğe çare bulan annemiz çok yok anladığım kadarıyla
bayankitapkurdu kucukprenses göğsüm sızlamaya başlayınca anlıyordum tazyikli geldiğini hemen çekiyordum memeyi. Göğüs ucunu bastırarak tutuyortazyiki geçene kadar 5-6 saniye. Sonra emzirmeye devam ediyordum. Benim kızım 35 haftalık doğdu çok boğuluyordu. Tam ne zaman alıştı hatırlamıyorum ya.
kucukprenses bayankitapkurdu anladım şimdi teşekkür ederim, tazyiği gelmeye başlayınca çektiğinde tekrar almamsından çok korkuyorum çünkü çok bağırıyor
Morusevenanne kucukprenses geriye dogru hafif yaslanarak emzirmeyi denedin mi? Sağmak daha da artırır bu arada.
kucukprenses Morusevenanne inanın neler denedim ne pozisyonlar ne duruşlar ama fayda etmedi, elle sağıyorum ama yine de arttırır mı
Ayse12345678 kucukprenses benim doğumdan beri aynı bi geldi geliş o geliş hala tayzkşl bazen geriye doğru yaslanıp öyle emziriyroum biraz işe yarıyor sapmaktan yoruldum artık sağmıyorum zaten biberon a sapınca içmiyor o sağlığımı dökmek sound aklıyorum buzluya arsamda içmiyor taze taze olacak 🤓
kucukprenses Ayse12345678 arkaya yaslanmak biz de faydalı olmadı , yatarak d enedim ağladı yarı yatar denedim ağladı kaç defa bir defa da değil, sizin bebeğiniz alıştı mı peki sağmıyorım demişsiniz ya 😅
kucukprenses Ecemsultan evet sizlerden anladığım bunun çaresi yok bebeğin alışmasını beklicez inşallah tüm bebekler tazyikli sütlere hemen alışır 😊 onu denemek istiyorum ama alamaz diye korkumdan deneyemiyorum
Busragnr0 kucukprenses benımde bir memeden baya tazyıklı geliyordu bebegım bogulur korkusuyla o memeyi azalttım ve sütüm kesıldi birinden gelıyor tazyıklı olan memeden süt gelmıyor nasıl gelir sütüm pişmanım açıkcası 🙁
kucukprenses Busragnr0 siz nasıl azalttınız peki sütü, sağmayı deneyin isterseniz makineniz varsa sağım yapmak sütü artırıyor
Busragnr0 kucukprenses azalmamıstı ön sütü sağıyordum yaglı sutu verıyordum daha sonra çok süt gelen memeyı emzirmeyı bıraktım sütüm azaldı ama işte keske bırakmasaydım zaten büyüdükçe bogulmasıda azaldı doymuyor ek gıdaya gecmek zorunda kaldım
yorgunanne51 Yesimgulcakir kucukprenses bebeğim 4 aylık doğduğundan beri tazyikli sütüm doğduğundan beri meme reddi yaşıyoruz 3 kez mastit oldum emmeyince süt birikiyor sagsam tazyikleniyor iyice sürekli boğazına süt kaçıyor sabrım kalmadı artık
kucukprenses yorgunanne51 sizi çok iyi anlıyorum bende 10 gün kadar önce 2 defa üst üste mastit oldum , elle sağmayı öneriyorlar makine artırıyor deniyor