2 aydır tazyikli süt durumu ile uğraşıyoruz , pozisyon değişikliği kabul etmiyor asla kaç defa denedim, her emzirme öncesi sağıp vermekde artık çok zor olmaya başladı, makaslama bazen işe yarıyor bazen yaramıyor, bu problemi yaşayan anneler siz neler yaptınız? Ada çayı içen var mı azalması için? Bebekleriniz ne zaman tazyiğe alıştı benim kızım 4 buçuk aylık, ne zamana alışır? Zor durumdayım🥹