aramzamzam panik yapma canım çok emmiştir gazıda tam çıkartamamıştır ikisi bi anda gelince kusmuştur benim bebeğim öyle 3 kez falan kustu ama sütüm çoktu Ozaman her fırsatta emziriyodum doktora götürdüm gayet iyi durumda dedi emzirdikten sonra mutlaka gazını çıkarın dedi bir kere çıkardı bırakmayın az daha deneyin demişti öyle yaptım gerçektende 1 kaç kez gaz çıkarınca kusmayı bıraktı şimdide kusıyo ama öyle çok değil ara ara bazen bakıyorum emdiği sütü ağzında biriktirmiş sonra bırakıvermiş gibi