aramzamzam 2 ay 22 günlük bebeğim gündüz aniden ağlamaya başladı giderek coğaldı aglaması agız dolusu kustu ve direk sustu rahatladı yani biraz önce de aynı agladı ögürdü ama kusmadı uyudu şimdi sadece anne sütü alıyor nedeni hakkında bilgisi olan var mı?
Mukaddes34 aramzamzam canım benim oğlumda 2 ay 23 günlük çok emdiği zaman oluyor birde bebeklerin mide kapağı gelişmediği için fazlası çıkıyor bazende öğürme yapıyor o esnada midesi bulanıyor kusuyor ağzı dolusu bazen geğirirken de oluyor ama sürekli ağız dolusu kusma varsa mutlaka Dr götür birde tefli yastığı kullan yada başı biraz yukarıda yatır bana da Dr um söyledi
melekkizim aramzamzam canim benim kizimda bi kere agiz dolusu kustu.kalca cikigi testine gitmistik. doktor bagirsaklarina da baktirdi. oda cok soguktu .ewe geldm emdi bi sure snra agiz dolusu kustu. megersem ustmus. bundan olabilir. birde fazla emdigi zamanda agiz dolusu kusabiliyolar.
aramzamzam Kavala_kurabis inşallah öyledir daha önce hic o kadar çok görmedim üşütünce falan olur mu acaba
aramzamzam Mukaddes34 sürekli değil öncesinde cok az cıkarırdı bu defa agladı kustu rahatladı Bi daha olursa götürcem tesekkürler
Kavala_kurabis aramzamzam benim bebeğim çok gazlıydı çok emerse ve gazı olduğunda o şekilde oluyordu rahatlıyordu fışkırır şekilde kusmadgi sürece sıkıntı olmadığını söylemişti doktormz ama yinede bı danış istersen doktoruna ve reflü yatağı kullanmıyorsan tavsiye ederim için daha rahat olur üşütme den kaynaklı olablr mi bı fikrim yok yanlış yönlendirmek istemem
Mukaddes34 aramzamzam tamam o gazla öyle olmuştur bebeklerde reflü dem kaynaklı kusmalar olur rica ederim ne demek
aramzamzam Kavala_kurabis bizim gaz sorunumuz yok rahat cıkarıyodu bugün bi değişiklik vardı o yüzden tedirgin oldum doktor en iyisini bilir elbette ama tecrübeli annelere sormak istedim tesekkürler cevabnz İcin
aramzamzam melekkizim evet onu da değerlendiriyorm emiyo ve üşütmesnden korktum inşallah devam etmez takipteyim
melekkizim aramzamzam insallah canim. ayaklarini sicak tut . bide ayak masaji yap minnaklar cok rahatliyo o masajla. sirtindan da yelefi eksik etme canm. insallah biseycigi yoktur minnsgin❣
jap aramzamzam canım ne ağız dolusu benim iki avcumun dolusu kadar kusardı kızım çok emdiği zaman😊 gazla beraber fazlası çıkıyodur ya da çok emmiştir merak etme gayet normal ♥️
Dilarana aramzamzam fazlasını atmak filan öyle olmuyo doktora götür, başıma geldi böyle böyle dediler sonra çocuk bigün bi kustu fışkırtır gibi götür dr kız bebeklerin yüzde 80ninde görülen bişeymiş zaten kaka ve duş suyundan