BeyzaKeles benim oğlumda 16 aylık genelde baba ve dede(babam tam bir baba aşığı), canı isterse anne ,acıktığı zaman ,mama uykusu geldiği zaman nenni , hadi ,gol ,deh , nerde,aba , çok nadir babaanne köpek sesi çıkarır hep arada kedi çağırır eliyle pisi pisi der . Bana da çok az geliyor derdini anlatiyor aslında ama bir tek ben anlıyorum mesela bişey ister tutar götürür ama istediğini almaz ben sorarım elimden alır eşim anlamaz çok nadirdir anladığı .
Benim dikkatimi çocuğumda şu çekti mesela gel gel yaparız ya elimizle onu yeni yapmaya başladı benimde kafam ona takıldı geç mi öğreniyor acaba bazı şeyleri diyorum