Minahanzade NisaEla ben tatil modundayım şuan bişey satmıyorum ama bir çok ürün bulabilirsiniz zaten filtreleyerek
NisaEla PamukEcem ön yargılı davranmadım sadece o şekilde sormanız zoruma gitti üzüldüm sizde kusura bakmayın
mervezezee Elisamother bana da üst uzun kollu badi lazım kızım 3ay da 6 9 da olur hızlı büyüdüğü için varmı sizde
Thesra Yalnız farklı Uygulamarın isimleri reklama girdiğinden bu tarz yorumlar siliniyor bilginize uyarılara rağmen devamı halinde üyeliğiniz askıya alınabilir
Lilan https://imgyukle.com/i/RqNywU markası lc Waikiki NisaEla laura_ kalın taytlar var bende bi,ikikere giydi. https://imgyukle.com/i/RqNNKs buda tulum markası h&M biraz kırışık. Hc giymedi https://imgyukle.com/i/RqNcDc buda defacto hiç giymedi https://imgyukle.com/i/RqNiQe hiç giymedi https://imgyukle.com/i/RqNB8P maviyi hic giymedi. Digerlerini 1,2 kere Alt ve üst de çok var hic giymedigi yada bi iki kere giydigi coguda lc Waikiki
Thesra NisaEla Bende zaten tek sizsiniz demedim genel bir yorum yaptım:)kim yaparsa ve devam ettirirse