Lilan NisaEla bn satabilirim. Bebeğim hızlı büyüdüğü için giysileri etiketli duruyor. Mont,elbise, ayakkabı,tulum. Uyguna veririm
gayeceee NisaEla hiç canınızı sıkmayın para kazanmanın zor olduğunu bilen herkes sizin gibi düşünüyor
PamukEcem gayeceee bu cevap da bana sanırım. Hızınızı alamamışsınız maaşallah. Para kazanmanın kolay olmadığını biliyorum ama ondan önce çocuk sahibi olmanın daha zor olduğunu biliyorum. Yoklukla büyüdüğüm için yokluğu da çok iyi biliyorum.
PamukEcem NisaEla sadece merak için sormadım ihtiyaçsa ücretsiz gönderecektim kızımın temiz olanlarını o yüzden sordum. Kırdıysam kusura bakmayin. Önyargılı da davranmayin hemen bence.
NisaEla PamukEcem ön yargılı davranmadım sadece o şekilde sormanız zoruma gitti üzüldüm sizde kusura bakmayın
Defnegunes PamukEcem merhaba henüz doğum yapmadım elinizde varsa temiz kullanılmıs kıyafetler bende uygun bir fiyata alabilirim sıfır almaya imkanım pek musiat değil
PamukEcem gayeceee ben yardımcı olmak icin sordum ama siz önyargılı olduğunuz için bunu anlamamışsınız. Eğer ihtiyaçsa özelden yazıp gönderecektim.
gayeceee PamukEcem önyargılı değilim arkadaşım soruş tarzın yanlış ücretsiz birşey istememiş zaten öyle olsaydı onu da belirtisi
PamukEcem NisaEla kusura bakmayın ama ben sizi yargılamadım merak da etmedim. Hemen hüküm vermek ne kadar kolay değil mi. Gerçekten ihtiyacı olan da çok var para vermek istemeyen de ben gerekçeyi öğrenip yardımcı olmak istedim. Siz böyle yaparak elinize ne geçti acaba.
NisaEla PamukEcem elime bisey geçmesi icin size bu şekilde cevap vermedim sadece bu şekilde sorunca zoruma gitti üzüldüm ve size o şekilde cevap verdim 😏
bluem gayeceee katiliyrum size allaha sukur durumum cok iyi maddi konuda hic sikintim yok ama neden bir ve ya iki kez gycege esyaya dunya para veriyim ki bnde aliyrum sifir ikinci el satan da var yikanms giyilmems hem uygunda oluyor sifir da aldiklarim var ama onparaya daha kalici seylere vermek daha mantikli
Hafsa_anne bluem benimde durumum fena değil ama bebeğime 2.el kullanmayo tercih ediyorum parayı onun geleceği için biriktirmek daha mantıklı
Bebekcey Cigdemkuzeyatasoy emine12345e ben sincanda oturuyorum mahallesine göre değişir hangi mahalle
zumramomm gayeceee kesinlikle sadece ihtiyaç olduğu için değil keşke benimde yakınımda doğum yapan birisi olsa da versem ya 1kere giyiyorlar ya hiç giyemiyorlar yazık günah değil mi az para mı gidiyor birisi bana elimde kıyafet var giydirirmisin diyince seve seve alıyorum ihtiyacım olduğu için değil!!!
gayeceee zumramomm bu cevap cidden bana mı? Bnm cevap verdiğim hanımefendinin yorumuna mı? Ünlem işareti koyacağınız bir yorum yapmadım
Defnegunes zumramomm merhaba henüz doğum yapmadım isterseniz cüzi bir miktara ben alabilirim bebeğiniz kız ise eşyaları sıfır alma imkanım yok şimdilik
bluem Hafsa_anne aynen bence. Leke oluyor at cope oluyr cikmayjnca ne olacak bn onun icin temz urunleri aliyrum esyaya vercem paraya kizima altin aliyrum
NisaEla ozzge instagram kullanmıyorum maalesef ya buradan Google hızlı resm yükle yazıp oradan yükleyip link kopyalayıp yapıştırıyorsunuz