kiymetteke mobesebesir insAllah eğer baktım iyiyim çocuğumda iyi kesmem ama karnımdaki zarar görürse kesrim çok korkuyorum ya
Busrasahin12 kiymetteke isterseniz doğuma kadar emzirebilirsiniz bunun tıbbı bir sorunu yok etrafınızdaki insanları dinlemeyin onlar hep konuşur
Hayat123456789 kiymetteke büyük oğlum 4 aylıktı küçüğe hamile kaldığım zaman şimdi biri 16 aylık diğeri 3 aylık . Mesela benim bebeğim memeyi kabul etmemişti hamile kalınca tadı değişmişti sütün ben başta bilmiyordum hamile olduğumu meme reddi 4 ay atağı falan sanıyordum meğer küçük bebeme hamileymisim
Bibebek_ kiymetteke doktora sorun emzirme işini herhangi bir risk yoksa müsade eder. Risk varsa sütten kes der. Göğüsler uyarıldığı için düşük riski oluşturur diye yani en iyisini moral vermek dışında burası değil doktor bilir
birazquality kiymetteke ben oğlum 6 aylıkken hamile olduğumu öğrendim oğlum şuan 9 aylık ve hala emiyor çok şükür çevremdeki herkes sütten kes emzirilmez dedi ben bi sürü doktora sordum doktorların hepsi emzir dedi o yüzden emziriyorum bırakmadım iyi ki milleti dinlemedim boş yere çocuğu 6 aylık sütten kesecektim
MehAkIl Humaahsen 2bebislianne_ kızımda 11 aylık şuan 7 aylık hamileyim doğuma kadar emzirecek misiniz
Zera Cocugunuz buyumus zaten kesebilirsiniz de 3-5 ay devam da edebilirsiniz. Bi arkadasim da ikinci cocuguna erken hamile kaldi simdi ikisini birden emziriyor ilk cocugu 3 yasinda neredeyse. Sonrasinda ilk cocugun birakmasi daha zor oluyor emmeyi.
tarcinnn kiymetteke benimki de çok bağımlı sırf o yüzden sürekli emmek istiyor yemek yemiyor. Ben de bekliyorum 18 ay dolmasını memeden kesmek için belki iştahı açılır